РОКИ 1-2. ЗУСТРІЧ ІЗ РОДИНОЮ ВОВКІВ ВІВЧАРІВ
Для виконання завдань підготуй:
- підручник "Я досліджую світ" (частина 2);
- робочий зошит "Я досліджую світ" (частина 2);
- аркуш паперу, кольорові олівці;
- гумова тасьма чи резинка;
- бумеранг, іграшку "йо-йо" або язичок-гудок.
Привіт, друже чи подруго!
Розпочинаємо новий тиждень! Моя родина приїхала в гості до родичів Вівчарів і ми йдемо в гори! Я такого ще ніколи не бачив!
Обери 6 завдань, які ти хочеш виконати на цьому уроці.
Вибирай уважно, а то пропустиш цікаву пригоду! Намагайся виконувати кроки повністю. Розпочнімо!
РОЗПОЧНІМОКРОК 1. РОЗМИНКА

КРОК 2. ПЕРЕДБАЧАЄМО
1 | Хочу тобі трохи похвалитися — я вмію чудово розгадувати ребуси. А ти? Перевіримо, у кого виходить краще! |


Перевір відповідь

Перевір відповідь

Перевір відповідь

Перевір відповідь

Перевір відповідь

2 | Сьогодні ти прочитаєш іще одну пригоду — "Зустріч з родиною вовків Вівчарів". Зачекай! Не відкривай підручник! Поміркуй, про що йтиметься у творі, прочитавши його назву та слова — відгадки ребусів. |
- Візьми чистий аркуш і кольорові олівці. Намалюй своє передбачення.
- Можеш надіслати вчительці чи вчителю світлину з малюнком.
КРОК 3. НОВІ ПРИГОДИ РОЗПОЧИНАЮТЬСЯ!
| Зараз ти познайомишся з моїми далекими родичами. Відкрий підручник на сторінці 94 і читай. Якщо хочеш, увімкни аудіозапис і читай мовчки або пошепки разом зі мною. Вмощуйся зручненько. |

КРОК 4. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
| Для піших походів потрібна неабияка фізична підготовка. Тож почни готуватися до майбутніх мандрівок уже сьогодні. |
КРОК 5. ВЧИМОСЯ ФОРМУЛЮВАТИ ЗАПИТАННЯ
1 | Перевіримо, чи уважно ти читав/читала підручник. Відкрий робочий зошит на сторінці 50 і виконай завдання 1 і 2. |
- Можеш надиктувати свої запитання на диктофон у смартфоні та переслати їх однокласникам та однокласницям. Цікаво, чи знатимуть вони відповіді? І підготуйся відповідати на їхні запитання!
2 | А зараз я тобі покажу тобі Говерлу. |
- Якою ти побачив/побачила Говерлу?
- Що ти знаєш про цю гору?
- Чи був/була ти на Говерлі? Розкажи про свої враження однокласникам та однокласницям.
- Які технічні пристрої тобі потрібні, щоб розповісти, а які, щоб іще й показати світлини?
ПЕРЕРВА
| Привал! Відпочинь — з'їж щось корисне — поділися враженнями. |

КРОК 6. МОЄ УЛЮБЛЕНЕ МІСЦЕ ВІДПОЧИНКУ
| Відкрий свій робочий зошит на сторінці 50 і виконай завдання 3. |
- Можеш оформити розповідь на окремому аркуші, додавши фотографії, малюнки тощо.
- Збережи цей аркуш, і після карантину зберіть разом з однокласниками та однокласницями книжку про улюблені місця відпочинку.
- Цікаво, чи будуть у вас однакові відповіді?
КРОК 7. ЗАКОН БУМЕРАНГА У ЛЮДСЬКИХ СТОСУНКАХ
| Певно, ти знаєш, що бумеранг повертається до того, хто його кинув. Виявляється, такий самий закон діє і в людських стосунках. Проведи дослід. Обмотай гумову тасьму навколо пальця, тримаючи її зовнішній кінець пальцями другої руки. Спробуй кілька разів розтягнути й відпустити тасьму.- Що станеться, якщо відпустити один кінець тасьми?
- Що ти при цьому відчуваєш?
Натягни тасьму, витягнувши одну руку вперед, і скажи приємні слова своєму другові. А тепер відпусти її дальній кінець. Тасьма повернеться до тебе. Так само повертаються до нас наші добрі слова та вчинки. А тепер розтягни тасьму й скажи щось образливе. Відпусти. Бачиш? Вона також повернулася до тебе. Так до нас завжди повертаються і наші погані думки, слова та вчинки.- Поекспериментуй з іншими іграшками, що створюють "ефект бумеранга".
- Зроби висновок і оформи його у вигляді пам'ятки/правила/соціальної реклами тощо.
- Свою роботу сфотографуй і надішли однокласникам та однокласницям, вчительці/вчителю.
|
КРОК 8. ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ
Урок завершено!
- Що тобі вдалося сьогодні?
- Яке завдання викликало труднощі? Чому?
- Поділися своїми успіхами з рідними або вчителькою/вчителем.

Комментарии
Отправить комментарий